فروش باقلا سبز
خانه / باقلای هندی / پخش کننده باقلای هندی

پخش کننده باقلای هندی

باقلای هندی نمونه ای منحصر به فرد از انواع باقلاست که در بازار از طرفداران زیادی برخوردار بوده و توسط پخش کننده به صورت عمده عرضه می شود.

باقلا هندی، میوه درختی است که دارای ارتفاع ۱۰ الی ۱۵ متری می باشد. این محصول بیضی شکل و سبز رنگ است و در فصل زمستان بیش ترین میزان رشد را داشته است. این میوه درختی دارای خواص و ارزش غذایی بسیار زیادی بوده است که در ادامه بیان می شود.

در فصل زمستان پخت باقلا و لوبیا عروس خمین در مناطق سردسیر، بسیار انجام می گیرد. و باید به این نکته اشاره کرد که، خریداران این نوع باقلا و لوبیا بسیار هستند.

پخش کننده اصلی باقلای هندی، استرالیا، جاوه و چین بوده است و البته این محصول در کشور ایران به مراتب قابل فروش می باشد.

باقلای هندی

باقلای هندی

باقلای هندی در کشور های مختلف از کاربرد های متفاوتی برخوردار است. به عنوان مثال، از این محصول در برخی از کشور های جهان روغن دانه تهیه می شود و برای درمان بیماری های پوستی کاربرد فراوانی را به دنبال دارد لوبیا عروس فله دارای کاربرد های بسیار زیادی می باشند اما بیشترین میزان استفاده از لوبیا در خانواده های ایرانی، به پخت لوبیا پلو و همچنین لوبیا آبپز تعلق دارد.

باقلای هندی از خواص دارویی و درمانی زیادی تشکیل شده است که در ادامه بیان می گردد:

  • استفاده از روغن آن در پاکسازی چرک
  • ضد عفونی کننده
  • درمان و بهبود بیماری روماتیسم
  • برطرف کننده خارش پوست
  • افزایش دهنده آب کیسه جنین
  • درمان بواسیر
  • درمان سوزاک
    و…

البته از پوست و میوه باقلا در درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود و اما بیش ترین میزان فروش آن مربوط به روغن دانه باقلا بوده است.

پخش باقلا هندی

باقلای هندی یکی از برترین گیاهان دارویی محسوب می شود که دارای ویژگی های عمده ای می باشد. این محصول از طبیعت گرم و خشک برخوردار بوده ولی در برخی از کتب طبیعت آن را سرد و خشک بیان کرده اند.

پخش باقلای هندی در ایران به دو صورت مختلف انجام می شود که عبارت اند از:

  • پخش مستقیم باقلا
  • پخش باواسطه باقلا

پخش مستقیم باقلا از تولید کنندگان صورت می گیرد و این عمل در کاهش قیمت تأثیرگذار است. اگر مایل به خرید انواع باقلای هندی به صورت مستقیم می باشید، می توانید از پخش کنندگان اصلی اقدام کنید.

خرید و فروش باقلای هندی

باقلای هندی

باقلای هندی، بیش ترین میزان مصرف و استفاده را در تولید روغن دانه دارد و این محصول به صورت بسته بندی شده یا فله ای در کشور خرید و فروش می شود.

خرید و فروش باقلا هندی، به دو صورت مختلف انجام می شود، که عبارت اند از:

  • خرید باقلا هندی به صورت اینترنتی
  • خرید باقلا هندی به صورت حضوری

بهترین راه خرید باقلا هندی از پخش کنندگان اصلی، روش اینترنتی است و شما می توانید برای خرید این محصول بهترین سایت ها را انتخاب کنید و این محصول را به صورت عمده و جزئی از سایت ها خریداری فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید.
مدیر فروش: خانم عباسی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129429317
شماره تلفن ثابت:01134543629
آدرس کانال: luxbeanslandsabbasi@
آدرس سایت: www.baghela.ir
پست الکترونیکی: luxlands2019@gmail.com
کانال تلگرام